1402-09-23 18:44
810
0
87897
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان:

هتک حرمت به بانوی خبرنگار آمر به معروف به شدت محکوم است

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان، احیای امر به معروف بانوی خبرنگار گلستانی در جامعه را قابل تحسین خواند و گفت: هتک حرمت به حجاب فاطمی آن هم در ایام فاطمیه به شدت محکوم است.

«رضا روشنی» در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، احیای امر به معروف بانوی خبرنگار گلستانی در جامعه را قابل تحسین خواند و اظهار کرد: هتک حرمت به حجاب فاطمی آن هم در ایام فاطمیه به شدت محکوم است و دستگاه قضایی باید با هنجارشکنان برخورد قاطع کند.

وی افزود: سهل‌انگاری و بی‌توجهی به آمران به معروف باعث می‌شود که احیای فریضه الهی در جامعه خاموش و هتاکان گستاخ‌تر شوند و بی‌تفاوتی در بین مردم ترویج شود.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج گلستان گفت: تذکر لسانی تضمین‌کننده همه فرایض اسلامی و بر تک تک آحاد مردم واجب است که باید چتر این عمل خیرخواهانه روز به روز گسترش یابد تا شاهد محو شدن تمامی منکرات در سطح جامعه به ویژه بین نسل جوان باشیم و این امر محقق نخواهد شد مگر آنکه تک تک ما احساس مسئولیت کنیم.

روشنی افزود: در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) شهیده راه ولایت، چادر از سر بانوی خبرنگار آمر به معروف کشیدند و پاره کردند و بر صورتش سیلی زدند تا این حرکت و اقدام مشابه در جامعه اسلامی مسکوت بماند.  

وی تاکید کرد: همه ما به عنوان سربازان نائب امام زمان (عج) موظف هستیم که مسلم زمان خود را یاری کنیم و نگذاریم فرامین مقام معظم رهبری بر زمین بماند هر کسی که خواهان فرج امام حاضر است باید کنشگری فعال و اجتماعی داشته باشد و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کند چراکه این نظام دینی نه تنها ام‌القری جهان اسلام است باید بسترساز تمدن نوین اسلامی در جهان باشد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.